03/05/2013
Queensa sitter på Moss-Horten ferga, på vei til Stavanger. Sees der!
CLASH OF QUEENS 2013! Du vil se oss rullende med makt og ære gjennom Drøbaks gamle gater og er du ekstra heldig, så finner du oss i mengden i Stavanger også!
Drøbak
Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Clash of Queens 2013 legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.