19/05/2026
Brukerutvalget i sykehjemmene i Færder – møte 21. mai kl 1700
Færder kommune har opprettet Brukerutvalg ved kommunens institusjoner: Smidsrød helsehus, Bjønnesåsen bo- og aktivitetssenter og Tjøme omsorgssenter. Brukerutvalget er sykehjemmenes formelle arena for brukermedvirkning – der beboere, pasienter, brukere og pårørende kan være med og påvirke hvordan tjenestene utvikles.
Hvem kan delta?
Brukerutvalget består av representanter for beboere/pasienter/brukere og pårørende, sammen med ledelse og ansatte. Vi har plass til flere – og ønsker flere stemmer inn!
Vil du være med?
Ta kontakt:
Reidar Thoresen (Bjønnesåsen BAS) – [email protected]
Aina Karin Moen (Smidsrød helsehus) – [email protected]
Saksliste Brukerutvalg 21. mai 2026 kl 1700 i Biblioteket Smidsrød helsehus:
- Pårørendeavtaler
- Pensjonistforeningen og frivillighet
- Oppgaveomfordeling i institusjonene
- Parkeringsutfordringer
- Matsvinn
- Eventuelt saker
Vel møtt