17/05/2026
Gratulerer med dagen, alle sammen!
I dag feirer vi frihet, felleskap og norsk tradisjon! Vi håper at alle får en strålende 17.mai med is, flagg og gode minner.
På Solfjellshøgda helsehus har vi et ekstra varmt fokus på pasientene som feirer på helsehuset, og de dyktige medarbeiderne som er på jobb og skaper trygghet og omsorg. Tusen takk for innsatsen – og hipp hipp hurra! 🎉🌹