02/06/2026
I dag har vi hatt fokus på "Hva er viktig for deg" Det er delt ut roser og snakke bobler, som er blitt fylt ut i sammen med pasienter/ beboere. For hva er egentlig viktig for hver enkelt? I kantina ble det servert nystekte lapper og kaffe. Der gikk drøsen om hva som er viktig, så ble det lesing av Ajax. Dagen ble avsluttet med kino, og filmen "Frihetens regn" Ein jille dag🤗