08/03/2016
Jeg føler litt for å dele i dag! Denne historien ble skrevet til meg i november 2014. Til informasjon: Vedkommende er pr i dag frisk, og alle behandlinger fra det offentlige ble fulgt - både med cellegiftbehandlinger og benmargstransplantasjon! Undersøkelser og blodprøver blir i dag tatt som de skal. Dette er viktig å poengtere! :-) Her kommer historien :-)
"Det er kanskje på tide jeg deler et par av de sterkeste opplevelsene jeg har hatt med Bodil, og fjernhealing :-)
Hun formidler sterke energier ved fysisk kontakt, men de er jaggu ikke helt borte ved fjernhealing heller
24 sept i år ble jeg innlagt på medisinsk avd, og fikk diagnosen beinmargskreft.
Jeg kunne ikke lengre gå ved egen hjelp, hoftene var smertefulle, og virket ikke, samt et vondt kne, jeg var avmagret, og siden jeg ikke kunne røre meg, hadde jeg også mistet mye av muskulaturen.
Smertene er en historie for seg selv...
Etter diagnose fikk jeg morfin ( hurra, livet ble litt levelig ), men forbud mot å bruke armene... og opp i rullestol med meg.
Det var sykehistorien...
Nå Bodil-historien :
21 okt mottok jeg ei fjernhealing, la meg pent i senga, og hele kroppen ble "pakket inn i bomull"..og jeg sovnet etterhvert.
Våknet etter en tid med følelse av at venstre fot var i klemme ( høyre side var fraværende)
I refleks trakk jeg til meg foten... og fikk et - å nei, du slipper ikke unna- i bakhodet..
Trykket , nede på skrå foran hokkelkulen fortsatte, og det boblet og prikket oppover beina, kunne ane litt på høyre side også.
Og jeg sovnet igjen...
Dagen etter reiste jeg meg og gikk til postkassa for første gang på over 2 mnd Uttrykksikonet grin
Hvilke energier den eiegode dama formidler Uttrykksikonet heart
Og jeg går fortsatt, noe begrenset er det, har ikke styrke til lange spaserturer, eller bakker, men jeg GÅR ... og hvilken herlig følelse det er.
En annen fjernhealing fikk jeg for et 2-3 uker siden, den var virkelig annerledes:
Da jeg la meg ned ble kroppen bitteliten, nesten mikroskopisk... kun øynene, og da særlig øyelokkene var til stede.
Og øyelokkene vibrerte frenetisk, i et voldsomt tempo.
innimellom spratt øynene opp, og jeg fikk et par sek pause før det fortsatte.
Hvor lenge vet jeg ikke, og slitsomt var det... og ikke minst merkelig :-)
Hva energien jobbet med, kan man jo lure på... og man kan jo håpe
Tusen takk Bodil du er bare verdens beste"