Healerkonsulenten

Healerkonsulenten Denne siden er tenkt til annonsering av "nyheter", som feks gratis healinger en gang pr mnd i gruppen "Felleshealing med Bodil", messedeltakelser m.m

Jeg heter Bodil og er født og oppvokst på Sandsøya, ei lita øy ytterst på Sunnmmørskysten, nesten så langt vest man kan komme. Pr i dag så er her rundt 300 fastboende. Stadtlandet ser jeg fra stuevinduet og så er det rett ut på det åpne hav. Jeg har bodd her mesteparten av mitt liv. Mine healingevner er medfødt, men jeg ble først oppmerksom på dette i 1997. Jeg øvde meg litt på familie og venner,

og oppnådde resultater, og dette vekket min nysgjerrighet. Jeg deltok etter hvert på mange kurs innen det alternative, da fortrinnsvis healing. Jeg har forsøkt meg innen forskjellige healingteknikker, man kan vel si at jeg har endt opp med min egen måte å jobbe på.

28/12/2019

Healing v/fysisk nærvær :-) Kan også skje på avstand, men aldri mer enn du tåler :-)

28/12/2019

Fasinerende

27/12/2019

Krefter i sving :-) Legg merke til gulvteppet.
Beklager bildekvaliteten, men sånn blir det av og til :-)

Da har hjemmesiden min blitt mye enklere å navigere seg fram i, synes jeg. Håper den "faller i smak" - ris og ros tas im...
29/07/2017

Da har hjemmesiden min blitt mye enklere å navigere seg fram i, synes jeg. Håper den "faller i smak" - ris og ros tas imot med takk! :-)

08/03/2016

Jeg føler litt for å dele i dag! Denne historien ble skrevet til meg i november 2014. Til informasjon: Vedkommende er pr i dag frisk, og alle behandlinger fra det offentlige ble fulgt - både med cellegiftbehandlinger og benmargstransplantasjon! Undersøkelser og blodprøver blir i dag tatt som de skal. Dette er viktig å poengtere! :-) Her kommer historien :-)

"Det er kanskje på tide jeg deler et par av de sterkeste opplevelsene jeg har hatt med Bodil, og fjernhealing :-)
Hun formidler sterke energier ved fysisk kontakt, men de er jaggu ikke helt borte ved fjernhealing heller
24 sept i år ble jeg innlagt på medisinsk avd, og fikk diagnosen beinmargskreft.
Jeg kunne ikke lengre gå ved egen hjelp, hoftene var smertefulle, og virket ikke, samt et vondt kne, jeg var avmagret, og siden jeg ikke kunne røre meg, hadde jeg også mistet mye av muskulaturen.
Smertene er en historie for seg selv...
Etter diagnose fikk jeg morfin ( hurra, livet ble litt levelig ), men forbud mot å bruke armene... og opp i rullestol med meg.
Det var sykehistorien...
Nå Bodil-historien :
21 okt mottok jeg ei fjernhealing, la meg pent i senga, og hele kroppen ble "pakket inn i bomull"..og jeg sovnet etterhvert.
Våknet etter en tid med følelse av at venstre fot var i klemme ( høyre side var fraværende)
I refleks trakk jeg til meg foten... og fikk et - å nei, du slipper ikke unna- i bakhodet..
Trykket , nede på skrå foran hokkelkulen fortsatte, og det boblet og prikket oppover beina, kunne ane litt på høyre side også.
Og jeg sovnet igjen...
Dagen etter reiste jeg meg og gikk til postkassa for første gang på over 2 mnd Uttrykksikonet grin
Hvilke energier den eiegode dama formidler Uttrykksikonet heart
Og jeg går fortsatt, noe begrenset er det, har ikke styrke til lange spaserturer, eller bakker, men jeg GÅR ... og hvilken herlig følelse det er.

En annen fjernhealing fikk jeg for et 2-3 uker siden, den var virkelig annerledes:
Da jeg la meg ned ble kroppen bitteliten, nesten mikroskopisk... kun øynene, og da særlig øyelokkene var til stede.
Og øyelokkene vibrerte frenetisk, i et voldsomt tempo.
innimellom spratt øynene opp, og jeg fikk et par sek pause før det fortsatte.
Hvor lenge vet jeg ikke, og slitsomt var det... og ikke minst merkelig :-)
Hva energien jobbet med, kan man jo lure på... og man kan jo håpe
Tusen takk Bodil du er bare verdens beste"

Ære være denne legen! I mange år har undertegnede hevdet at kroppen er i stand til å helbrede seg selv. Se bare hva som ...
24/01/2016

Ære være denne legen! I mange år har undertegnede hevdet at kroppen er i stand til å helbrede seg selv. Se bare hva som skjer når man kutter seg i fingeren! Kroppen ordner opp - hvorfor skulle ikke den kunne klare det samme, andre steder enn i huden? Jeg bare spør! En healer er kun et redskap, kroppen vet hva den trenger, og hvordan dette skal gjøres, så sant "eieren" tillater dette. Mer hokus pokus enn det, er det ikke. Dette har jeg vært vitne til mange, mange ganger, og jeg har på min måte "dokumentert" dette i form av videoklipp og skriftlige tilbakemeldinger. En del av videoklippene har jeg fått tillatelse til å bruke, og forskningen er hjertelig velkommen til å se diverse utvalg (det er snakk om mange timer), teste både meg og evt frivillige, med det man måtte ønske. Jeg har ventet lenge, og venter fortsatt, imellomtiden fortsetter jeg å "samle dokumentasjoner"

At "noe skjer" i en samhandling mellom en healer og en mottaker, er det ingen tvil om! Jeg gleder meg til den dagen at vi har såpass med åpenhet at helsevesenet og i mitt tilfelle; en healer kan samarbeide, i hensikt å gjøre hverdagene lettere for de som trenger hjelp, for vi har vel ikke glemt at det er den hjelpetrengende som står i fokus?

  Snåsamannen utfordrer trosgrunnlaget til alle som har valgt å tro at det ikke er mer å vite om helse ,psyke ,sjel og gud enn det et statlig helsevesen tilbyr. Dette er selvsagt et greit standpunkt.Enhver skal få tro hva man vil så lenge vi er ærlige å sier at det er en tro. Men for de som …

Ikke mye som minner om livssynsfrihet når denne organisasjonen setter i gang - man skal helst tro på vitenskap og alt so...
20/01/2016

Ikke mye som minner om livssynsfrihet når denne organisasjonen setter i gang - man skal helst tro på vitenskap og alt som kan forklares - resten forkaster vi, og kaller det for tøv og kvakksalveri og det som verre er! Stakkars Snåsamannen er "i vinden" som aldri før, og det bare fordi noen har tatt bryet med å lage en dokumentar om han - ære være Olin for det - og filmen skal ses en dag!
Skeptikerne krever dokumentasjon - lett nok det, når blant annet lov om markedsføring ikke tillater publisering av "pasienthistorier" eller annet som kan fremme "virksomheten". Hvor skal vi presentere dem da?
Still opp i "vitenskapens navn" og la deg teste: Det er helt i orden, bare kom igjen, men hvordan skal "vitenskapen" vite at det finnes flere som hr Gjerstad, når man stort sett har fått "munnkurv"? Jeg tror det finnes mange som mer enn gjerne vil la seg forske på - undertegnede inkludert - men jammen er det kronglete å finne fram - og når man kanskje har funnet fram - tror man at det er lett å få svar?
Undertegnede sitter med timer på timer av det jeg vil kalle for dokumentasjon, i form av filmopptak. Jeg skal love at mange av disse opptakene slett ikke passer en "sart mage", som jeg tror mange skeptikere har! I tillegg, finnes det utallige sider med tilbakemeldinger fra personer som har mottatt healing, der dette har utgjort en forskjell for mottakere.
Jeg var i Drammen for ca et år siden, og jeg har en mistanke om at det vandret rundt mange skeptikere der. 2 menn kom til min stand og lurte på hva det var jeg drev med, og ville vite hva det var de så på videoen som surret og gikk. Jeg sa, som sant var, at det var healing. Samtidig hadde jeg en kunde på besøk, og hun inviterte dem inn, bak forhenget, slik at de kunne få se in real life. De kom, tverrsnudde og nesten sprang derfra! Well, de kunne fått svar på mye da, men jeg tror de rett og slett ble skremt - ikke noe tastatur å gjemme seg bak den gangen, gitt!
Joda, jeg vil mer enn gjerne bli forsket på, enn om dere plutselig gjør noen oppdagelser som man rett og slett får problemer med å forklare? Så bare kom igjen!

08/11/2015

Kroppen er et fantastisk instrument - om vi "spiller på lag" :-)

05/10/2015

Følgende innlegg som jeg legger ut her, er ment som en oppfordring til å tenke kritisk før man ber om hjelp fra en alternativ behandler, i dette tilfelle healer. Ikke ta alt for "god fisk" og føler du at: "dette er feil", så er det gjerne det!

"Stadig vekk synes folk at jeg er for streng når jeg kommenterer enkelte utøveres mangel på etiske og moralske utøving av sitt yrke innen det alternative. Well, saken er at jeg som regel har rett, men det tar tid før folk innser hvor langt enkelte kan tillate seg å gå.
På messen i Stavanger satt en av gjengangerne på messene med sine healingtriks. Han masserer over og under pupper og jeg FATTER OG BEGRIPER IKKE at disse damene tillater det??? Jeg hadde gitt ham to-tette-og-ei-badehette.
Han påsto ovenfor meg at han healet folk så de ble slanke.
Denne gangen presterte han å skulle heale en dame/jente som sa hun hadde melkeallergi, og da hans noen minutters healing var over så sa han han nå var hun frisk. Hun gikk ned i kantinen på messen, drakk melk og ble kjempe syk! Hun lå på gulvet og legen kom. Jeg så henne etterpå og hun var helt gjennomsiktig i ansiktet.
Hun krevde pengene tilbake og healeren nektet først, men så sa han etter hvert at hun kunne få igjen pengene på slutten av dagen. Jentene gikk da til messeansvarlig og fortalte sin historie, han ble sjokkert og ba dem ringe politiet. Jentene gikk så tilbake til standen der healeren satt og krevde pengene tilbake. Denne gangen fikk de det og messeansvarlig sa at han absolutt ikke var velkommen tilbake på messene i Stavanger igjen".

Adresse

Støyle
Sandshamn
6089

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Healerkonsulenten legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Healerkonsulenten:

Del