05/05/2026
Den här veckan byter jag klinikrummet mot Köpenhamn för några dagar 🤍
Jag packar anteckningsblocket och åker iväg på konferens med IBSA, vilket betyder att kliniken är stängd onsdag och torsdag.
Men det finns en väldigt bra anledning. Jag ska fylla på med ny kunskap, inspiration och uppdateringar inom det jag brinner mest för, hudhälsa, naturliga resultat och trygga estetiska behandlingar.
Jag vet att många som kommer till mig vill känna sig piggare, fräschare och mer som sig själva, utan att det ska se eller kännas konstgjort ut. Just därför är det så viktigt för mig att hela tiden fortsätta lära, lyssna och utvecklas.
Under konferensen blir det bland annat föreläsningar om Profhilo, fillers, regenerativ estetisk medicin, hudens hälsa och hur olika behandlingar kan kombineras på ett klokt och varsamt sätt.
Jag får också möjlighet att träffa andra estetiska behandlare från hela Norden, utbyta erfarenheter och lära av varandra. Det är ofta i de samtalen, mellan föreläsningarna, som man får med sig små insikter som kan göra stor skillnad i det dagliga arbetet på kliniken.
Jag tar med mig allt hem till er på Örebro Estetik, med målet att fortsätta ge behandlingar där trygghet, kunskap och naturliga resultat alltid får stå i centrum.
Jag kommer också att dela lite glimtar i stories under dagarna, så att ni får följa med mig på konferensen. ✨
Tack för att ni har förståelse för att kliniken är stängd onsdag och torsdag. Jag ser fram emot att vara tillbaka med ny energi och nya insikter.
Varm kram,
Linda