15/06/2026
5 frågor om oss Frisörer på Vazz 💇🏼♀️🌸
1️⃣Vad älskar du mest med att vara frisör?
Att få vara kreativ och att få människor att bli glada samt känna sig fina🥰
2️⃣Vilken klipp/färgteknik brinner du lite extra för?
Kärleken till yrket kom ifrån att klippa och skapa olika frisyrer med sax. Även Balayage.
3️⃣Beskriv dig själv med 3 ord?
Omtänksam, noggrann & Rolig 😀
4️⃣Vad gör du när du inte är på salongen?
Jag umgås med familj & vänner. Har börjat hitta tillbaka till gymmet så där försöker jag vara någon dag i veckan.
5️⃣Vad är ditt bästa hårtips till kunderna?
Att använda ett anpassat schampo&balsam samt inpackning för att bygga och bibehålla hårets kvalité. Plus använd alltid värmeskydd!