04/06/2026
Tiden går fort när man har roligt!
Den här veckan är det 20 år sedan som jag tog min examen på Naprapathögskolan.
Helt galet!
Jag tycker fortfarande att jag har världens roligaste jobb. Det är tack vare alla härliga kunder som jag får träffa varje dag, utan er hade jag inte haft något jobb!
Jag har också de bästa kollegorna.
Nu är jag redo för 20 år till!
/Lina