11/11/2021
Frida , är en av våra duktiga medlemmar som körde konceptet Weight Trainer under sommaren
💪🏼😎💚
Här berättar hon själv om hur hon upplevde sina 3 månader med WT
” Att gå med i weight trainer är inget jag ångrar, det har varit en jätte rolig tid och det har gått förvånansvärt bra. Kände tidigt att jag kom igång bra med både maten och träningen. Detta pga en inspirerande coach som har peppat och kommit med bra tips angående både träning och mat. Träningen har varit sjukt kul och jobbig, man har svurit och pustat men det har varit värt det! Skulle rekommendera alla att gå med i weight trainer om man som jag hade fastnat i en dålig vana och vill komma igång med att träna och äta bra! ”
Tack Frida för dina fina ord! Och superbra jobbat💚💚💚
Är du också redo att göra en livsstilsförändring, sätta upp nya mål och komma igång med din träning ?
Kontakta oss på Leva Hälsostudio, så berättar vi mer! 💚