08/06/2026
Hej alla fina 🌞
Ingen yoga på Skogstorpsgym i kväll måndag 8 juni.
Jag provyogade nu, och känner att min kropp behöver någon dag till i vila, innan jag kan yoga .
Så trist att hosta och näsdropp tar så lång tis på sig.
Andas och må gott , så hoppas jag och tror att jag är tillbaka på onsdag .
Kram på er
Namaste 🙏