02/03/2026
Jag sällar mig till skaran av tack(a)-inlägg efter ett helt - återigen - fantastiskt ! Ingen nämnd och ingen glömd, alla gör vi festen i egenskap av utställare, besökare och funktionärer. Sen värmer det såklart lite extra när tidigare kunder tittar förbi, säger fina ord om både kvalitet och kollektion och därtill utökar sin garderob med nya . Två av dom köpte sina första e:värmare av mig för 10 år sen! Dessutom tittade en fb-vän in, från min grupp för Babsan och hennes släktingar, och försökte montera på henne en modern grej. Det gillade hon dock inte. Annars visade hon upp sin goda sida! Tusen tack, ALLA!
På återseendei Kil, hoppas jag ❤️