13/04/2026
Ăven nĂ€r vi kĂ€nner oss trasiga tror jag. Att vi alltid Ă€r hela. Jag tror att du och jag. Vi har allt vi behöver inom oss.
Under min livsresa har jag haft Ängest och depression.
Jag har bland annat haft:
-Hög puls
-Tryck över bröstet
-Stickningar i ansiktet
-Sömnproblem
-MÄtt sÄ illa att jag inte kunde Àta under en lÄng period
-Ont i magen
-HuvudvÀrk
-Ingen livslust
Vad som bland annat hjÀlpte mig:
-Coaching
-Yoga
-Meditation
-Mindfulness
-Medicin
-Acceptans
-Kallbad
Och framför allt har jag vÄgat. Möta mig sjÀlv. Burit mig. Och lÄtit andra bÀra mig ibland.
Jag tror pÄ mig. Och Àr inte lÀngre rÀdd. Jag vÀljer kÀrleken. Om och om igen.
Jag tror oxÄ pÄ dig. Jag vet att det finns ljus. DÀr bakom det mörka.
Att fÄ jobba med coaching, yoga och det andliga. Har allt kommit ur min Ängest. Ur min depression.
För det Àr jag tacksam.
Jag vet hur vilse kÀnns. Och jag vet hur det kÀnns att hitta hem igen.
KĂ€nner du dig vilse?
Varmt vÀlkommen att boka coaching.
Vi jobbar hÀrifrÄn. Och framÄt.
Med kĂ€rlek đ«¶đœ/Ida