19/01/2025
⭐️ Du är värd att må bra och leva ett härligt liv ⭐️
Om det är något jag har lärt mig genom livet så är det att det är smidigare att lätta på smärtan vi bär i sinnet och kroppen än att härda ut genom att vara "stark". Det finns flera sätt att lätta på det som smärtar och det viktiga är att hitta en metod som känns för oss som individer.
🍃 En metod som jag arbetar med är samtal. Här du får berätta om det du varit med om, hur du har det just nu eller vad du längtar efter. Här lättar du på dina mentala processer och kan få stöd i hur du kan hantera dina tankar, eventuellt bearbeta inre trauma och ta dig vidare i livet.
🍃 En annan metod jag arbetar med är Reflexologi. Här går vi in och bearbetar smärta som kan ha fastnat som obalanser i kroppen. Genom att bearbeta olika punkter och zoner med stavar och händer så sätter vi igång kroppens egna självläkningssystem.
⭐️ Så hur har du det i livet just nu?
⭐️ Är det någon av metoderna ovan som skulle hjälpa dig just nu?
💫Om du är nyfiken på att prova Reflexologi så får du gärna bli träningsklient och betala ett lägre pris fram till maj.
https://www.bokadirekt.se/places/kreativ-balans-by-annelie-31122
Ha en fin dag nu så hörs vi snart igen 👋
Kram Annelie
⭐️
⭐️
⭐️