28/05/2026
Åter publicerad ☀️ Sommaren är på ingång ☀️
För många innebär sommaren lite mer ledighet, lugnare tempo och kanske äntligen tid att ta hand om sig själv på det sätt man inte hunnit tidigare under året.
Kanske känner du att kroppen behöver lite extra omtanke, rådgivning eller behandling — då är du varmt välkommen till mig,
Cecilia i Lerums kliniken Hela Dig – Friskvård & Rehab i Odd Fellowgården. 💚
I sommar kommer jag finnas på kliniken i Lerum minst 3 dagar i veckan så att du fortfarande har möjlighet att boka behandling vid behov. Jag kommer dock att ta lite extra ledigt under vecka 28, 31 och 32.
🌿 Malmö 🌿
För dig som finns i eller nära Malmö öppnar jag gärna upp tider på mottagningen där om intresse och behov finns. Jag kommer att vara på plats följande datum:
• 18–19 juli
• 22–23 augusti
• 12–13 september
Hör gärna av dig om du vill boka tid eller veta mer. 💚
✨ På Hela Dig – Friskvård & Rehab händer det dessutom mycket spännande framöver! ✨
På kliniken finns idag ett fint team med olika kompetenser för både kropp och själ:
🌱 Jag Cecilia Lindblom Hilton – CL Friskvård & Rehab
🌱 Psykolog Cecilia Bolander
🌱 Fysioterapeut Diego
🌱 Josefine – stressterapeut och massör
🌱 Mina Salfjord – Mina Samtal, samtalsstöd för chefer och medarbetare
Tillsammans planerar vi nu för att utveckla verksamheten ytterligare med mer fokus på:
• Företagshälsovård
• Företagsfriskvård
• Samarbeten med kommunen och Västra Götalandsregionen
Mer information kommer längre fram, men redan nu är företag och verksamheter varmt välkomna att höra av sig för att diskutera upplägg som passar just er arbetsplats och era behov. Många företag i kommunen och närområdet har redan idag företagsfriskvård genom mig och oss på kliniken, och vi ser fram emot att hjälpa ännu fler till bättre hälsa och hållbara arbetsmiljöer. 🌱
Och vem vet — kanske ses vi inte bara på kliniken utan också vid någon av Sveriges vackra sjöar, stränder där jag kommer njuta av ledigheten i min älskade VW Camper från 1972. 🚐🏄🏽♀️🌸☀️
Önskar er alla en riktigt härlig, läkande och solig sommar! 💚
Soliga hälsningar,
Cecilia Lindblom Hilton
& Team .dig