27/12/2022
Hej God fortsättning kära kunderna 😊😊idag vi öppet, hoppas att alla hade jätte trevligt bra i julen 🥳🥳🥳skulle bara meddela om på vintern tid är ganska jobbigt med hälsar och resa för mina massör dem börjar kl.10 och slutar framme till kl. 19 nånting, Wan jobbar kl.10 till kl.17 ,den andra jobbar länge men nu på vintern då bli svårt,då vill dem gärna inte har så lång dag arbetar ,gärna sista bokning tid kl.17 PGA.enna bor i Tranås måste pendlar varje dag och alltid problem med tåget inställt.. fel signa...bla bla ..som förre veckan många dagar som hon slutade kl.17 framme hem kl.22 sen blev hon sjukt på grun av stått ute länge i kylan väntade på tåg och ersättning buss 😅😅 då blev bara en massör som jobbar i hela veckan innan jul...det var inte bra.
Då så bättre ta vi sista bokning kund kl.17 på vintern tid tack!! För jag behöver behåller mina massör som frisk så dem kan jobbar ingen ska bli sjuk 😊😊😊
Var rädd om er med 🤗🤗