14/07/2023
Det är många som undrar var jag är och vad som händer. Jag har just passerat ett år sedan jag stängde ner för födseln av min dotter, och studion står tom men skyltarna är kvar vilket leder till mycket förvirring. Men! Det ÄR stängt. Och jag kommer inte att öppna i höst. Det finns inga planer att öppna något längre fram heller.
Just nu är all fokus på att ta hand om familjen och ta hand om mig själv, vilket inte är det lättaste med ett eget företag som tatuerare med sena kvällar och hårt arbete. Planen är att studera och se hur det känns.
Jag vet inte hur det kommer se ut med tatuerandet. Kanske gästar man någon gång framöver? Kanske går man tillbaka till det? Men det jag vet är att jag kommer sakna alla trevliga kunder som har varit som nära vänner många gånger. Ni är många som lagt ert förtroende hos mig… både i konversationer och som er tatuerare. Jag är er evig tacksam för att ha tagit en del i min uppväxt som person och tatuerare.
Det är inte ni… det är jag.
Love you, puss 💋