08/06/2026
Nu har vi haft vår sista träff med det fantastiska gänget på TILLSAMMANS 🤩🥰
Vi hade en härlig sommaravslutning där det ingick både bubbel, jordgubbstårta, härligt sällskap och självklart lite kreativt pyssel! 🤗💐☺️
Vi skapade ett härligt minne där alla fick rita, måla eller skriva på alla deltagares kort som man sedan fick ta med hem. Det byttes även nummer så att den fina kontakten vi fått under detta år kan fortsätta att spira 🤩❤️
TUSEN TACK alla fina deltagare som kommit och förgyllt dessa träffar vi haft! Jag & Sigge🐶 är överväldigade av er närvaro, omtanke och deltagande ❤️ Det har varit ett sant nöje att umgås med er 🙏🏻❤️❤️
Avslutningsvis vill jag rikta ett STORT TACK till våra stora sponsorer som gjort dessa träffar möjliga! Träffarna har varit både viktiga och väldigt uppskattade bland våra deltagare 👌🏻🥰