06/06/2026
Bugün Diyetisyenler Günü.
Yıllar önce bu mesleği seçerken amacım sadece insanlara kilo verdirmek değildi. Çünkü beslenmenin, bir insanın hayatındaki etkisinin tartıdaki rakamlardan çok daha büyük olduğuna inanıyordum.
Bugün hâlâ aynı inançla çalışıyorum.
Beslenmeyi; sağlığın, iyileşmenin, enerjinin, yaşam kalitesinin ve kendini iyi hissetmenin ayrılmaz bir parçası olarak görüyorum. Her danışanımın hikâyesine bütüncül bir bakış açısıyla yaklaşmaya, bedenin verdiği sinyalleri anlamaya ve kalıcı çözümler üretmeye çalışıyorum.
Bu yüzden her sabah kliniğime aynı heyecanla gidiyorum.
Çünkü bazen bir kişinin yıllardır süren şikâyetlerinin azalmasına, bazen kendini yeniden güçlü hissetmesine, bazen de sağlığıyla ilgili umudunu yeniden kazanmasına tanıklık ediyorum.
Bu meslek bana sadece çalışmayı değil, insanların hayatlarına dokunabilmeyi öğretti.
Güvenen, yol arkadaşlığıma izin veren tüm danışanlarıma teşekkür ederim.
İyi ki bu mesleği seçmişim.
İyi ki diyetisyenim.
🌿 Mutlu Diyetisyenler Günü.