08/11/2022
Merhabaaa ☀️
Kasım ayı ile birlikte havalar soğumaya başladı : Hareketsizleştik 🥲
Mevsim sebzeleri biraz Fodmap tan zengin, biraz sindirim problemlerini arttıran rahatsızlık yaratanlarımız oldu: Şişkinlik 🙃
Bu saydıklarımın ikisi de olunca malumunuz tartılar biraz oynadı; moral bozmak yok…
📣Güneş buldukça dışarı çıkmak, her gün muhakkak fiziksel aktivite, sevdiklerinizle zaman geçirmek mümkünse sarılmak, uykunuzu düzene sokmak ve güzel bir kitap okumak -biraz yavaşlayıp anı yaşamak- bir de beslenmenizi düzenleyip 21 günlük bize uygun olmayanları elemine etmek iyi gelecek 🌟 iyi hissettirecek 🌟
Çok çok sevgiler 🤍